شبکه های اجتماعی

فرماندار مبارکه در بازدید سرزده خود از سطح بازارشهرمبارکه به همراه دادستان عمومی انقلاب شهرستان  وبرخی مسئولان مربوطه گفت: ۲۴ ساعت رصد می‌کنیم تا کمبودی در تامین کالای مورد نیاز مردم ایجاد نشود.

مهندس حسینی در جریان این بازدید گفت : با توجه به اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و حجم بالای تقاضا از سوی مردم در این روزها ، همکاری همه اصناف را در اجرای درست طرح خواستار شد .

فرماندار در ادامه افزود : در بازار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهر موجودی کالاها در این فروشگاه‌ها کافی بود ه و حتی موجودی روغن و ماکارونی در قفسه‌ها به میزان کافی وجود دارد و در انبارها نیز موجودی به قدر کفایت ذخیره سازی شده است و مردم در حال خرید کالاهای مورد نیاز خود هستند، البته در این بین بودند فروشگاههای که به دلیل بالابودن درخواست و تقاضای مردم دراین چند روز  با اتمام برخی کالاها روبرو شدند که جایی هیچ نگرانی نیست .

فرماندار در ادامه با اشاره به انجام بازرسی های مستمر و نظارت بر کالاهای اساسی ، تاکید کرد : مردم شهرستان مبارکه ، این اطمینان راداشته باشند که با توجه به اقدامات خوب دولت ، در تامین کالاهای اساسی هیچگونه مشکلی وجود ندارد و در تلاش هستیم با انجام اقدامات مناسب این کالاها به وفور در دسترس قرار بگیرد.

گفتنی است ؛ اقدامات نظارتی بر توزیع قیمت و کالاهای اساسی با جدیت و با نظارت های شبانه روزی در حال انجام بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد

توسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *