شبکه های اجتماعی

مهندس علیرضا حسینی فرمانداربا صدور پیامی ، شهادت مدافع سرافرازحرم ” سرهنگ پاسدار صیاد خدایی” را تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ ( سوره مبارکه آل عمران آیه 169)
شهادت هنر مردان خدا و عالي ترين راه رسيدن به معبود است و خوشا به سعادت كساني كه اين مسير را در نهايت افتخار انتخاب ميكنند.
شهیدان مدافع حرم، مردان راستینی هستند که با شجاعت و غیرت ضمن دفاع از حریم حرم ولایت و امامت، با دشمنان در خارج از مرزهای ایران اسلامی به مقابله می پردازند.
بار دیگر یکی از غیورمردان عرصه دفاع از حریم اهل البیت(علیهم السلام) و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام به‌ویژه حضرت سید الشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی متنعم شد.
اقدام جنایتکارانه و تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت شهید مدافع حرم، سرهنگ پاسدار صیاد خدایی ، نشان از کینه عمیق دشمنان نسبت به جریان مقاومت اسلامی و استیصال آنان در مقابله با این جریان دارد و یقینا خون آن شهید رشید، درخت مقاومت در منطقه را تنومندتر و زوال و نابودی دشمنان را نزدیکتر خواهد کرد.
اینجانب شهادت این سرباز غیور انقلاب اسلامی و پاسدار حریم اهل البیت(علیهم السلام) را به ساحت حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) و خانواده ی معزز این شهید سرافراز تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم روح پاک شهید ” صیاد خدایی” را با ارواح طیبه اولیا طاهرین محشور فرماید .

توسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *