شبکه های اجتماعی

درراستای بزرگترین رویداد فرهنگی و کنگره سرداران و۶۰۰ شهید سرافراز شهرستان مبارکه ، دومین یادواره شهدای کارمند شهرستان با حضور خانواده معظم شهدا،جانبازان سرافراز ، مسئولین وکارمندان ادارات شهرستان در محل گلستان شهدا برگزار شد

مهندس حسینی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی همه ی شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت : امنیت و آسایش امروز ما مرهون از خودگذشتگی ها و جانفشانی های شهدا و خانواده های معظم آنها است .
فرماندار در ادامه با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا افزود : شهدا برای حفظ نظام و تداوم و بقای انقلاب جان خود را نثار کردند امروز وظیفه ما است که برای نسل جوان راه این بزرگ مردان را تبیین کنیم.
وی همچنین تصریح کرد : این یادواره های شهدا در شهرستان مبارکه در راستای برگزاری کنگره سرداران و ۶۰۰ شهید سرافراز شهرستان برگزار میشود که قرار است از روز ۳۱ شهریورماه همزمان با آغاز هفته ی دفاع مقدس آغاز شود.
فرماندار اظهار داشت : برای برگزاری هرچه باشکوه تر این کنگره ، زحمات زیادی کشیده است و جا دارد در همین جا از تلاش ها و هم افزایی همه دستگاه ها و مسئولان شهرستان تقدیر و تشکر کرده و امیدواریم اثرات و برکات این رویداد فرهنگی بزرگ را در شهرستان شاهد باشیم.

توسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *