شبکه های اجتماعی

جلسه شورای اداری شهرستان به مهندس حسینی فرماندارو باحضور امام جمعه محترم شهرستان ،اعضای شورای تامین ودیگر اعضا شورای اداری در محل فرمانداری برگزار شد .

امام جمعه شهرستان مبارکه در این جلسه گفت : اکنون که دولت محترم اقدام به یک جراحی مفید بمنظور حل مشکلات مزمن اقتصادی کشور نموده است ، بایستی همه ما به دولت در این راستا کمک نموده تا آرامش به جامعه بازگردد.
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی موسوی در ادامه افزود : نظارت بر بازار به منظور جلوگیری از احتکار کالا و افزایش قیمت ها باید بصورت دقیق و مستمر توسط دستگاه های ذیربط صورت بگیرد .
مهندس حسینی نیز در این جلسه با اشاره به اجرای طرح فرایند مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در سراسر کشور گفت : این طرح یکی از مهمترین اقدامات دولت در راستای حل مشکلات اقتصادی کشور است که نیازمند حمایت همه ی مردم و مسئولین است و در همین جهت شما و کارمندان تمامی ادارات تمام تلاش خود را برای تبیین این طرح برای مردم به کار بگیرید.
فرماندار در ادامه افزود : در ماه های آینده شاهد برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی شهرستان ، یادواره سرداران و ۶۰۰شهید سرافراز شهرستان مبارکه خواهیم بود که در همین راستا باید تمام مسئولیت هایی به شما محول گردیده است را به نحو احسن انجام دهید و با نزدیک تر شدن زمان برگزاری ، حال و هوای شهر نیز بایستی آکنده به عطر یاد و نام شهدا باشد.
وی همچنین تصریح کرد : تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین وظایف تک تک ما مسئولین است و حتما با رعایت این اصل ، به دنبال کسب رضایتمندی مردم باشید.

 

توسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *