شبکه های اجتماعی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان استان به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ، فرماندار ، امام جمعه ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین شهرستان ۶طرح عمرانی ، خدماتی ، فرهنگی ، ورزشی به بهره برداری رسید.
این پروژه ها شامل ، تجهیز و نوسازی۹ دستگاه اتوبوس شهری و تکمیل وتجهیزسالن سینما فرهنگسرای غدیرمبارکه، گلخانه صنعتی صیفی جات و شبکه خطوط انتقال آب و ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهردیزیچه ، زمین چمن مصنوعی محله ی اسماعیل ترخان و خانه بهداشت روستای باغملک می باشد.
دکتر امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ، در جریان سفر خود به شهرستان مبارکه جهت افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی با اشاره تبیین موفقیت ها و دستاوردهای دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت خود تا به امروز گفت : در استان اصفهان ، ۲هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و کشاورزی زیر ظرفیت ۵۰درصدی خود در حال فعالیت بودند و در شهرستان مبارکه نیز ۱۵ واحد کاملا راکد وجود داشت که با ابلاغ به فرمانداران ، اقدامات خوبی در این راستا انجام شد.
مهندس علیرضا حسینی فرماندار مبارکه نیز گفت : به مناسبت دهه ی فجر ، ۴۴ پروژه ی عمرانی ، خدماتی ، صنعتی و کشاورزی ، با هزینه ای بالغ بر ۲۳۶میلیارد تومان در شهرستان مبارکه به بهره برداری خواهد رسید.

 

توسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *