شبکه های اجتماعی

رئیس قوه قضائیه در  جمع خبرنگاران گفت: تلاش می‌کنیم در این سفر قدمی برای رفع مشکلات مردم از نظر حقوقی و قضایی و بخش‌ها و حوزه‌های قضایی استان که از نظر نیروی انسانی و امکانات کمبود‌هایی دارند، برداریم.
حجت‌‎الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای افزود: خدا را سپاسگزارم که توفیق حاصل شد در ماه شعبان به استان اصفهان، استانی که در یک روز ۳۷٠ شهید تشییع کرد حضور پیدا کنم.
وی ضمن تشکر از نماینده، ولی فقیه و استاندار گفت: در این سفر به رفع مشکلات بخش‌ها و حوزه‌های قضایی استان که در این استان ۲۲ دادگستری و حدود ۱۳ مورد بخش قضایی در بخش‌ها، می‌پردازیم.
رئیس قوه قضائیه افزود: بخش‌هایی قضایی از نظر قاضی و کارمند دچار مشکلات و کمبود‌هایی هستند و با اقداماتی که در نیمه دوم سال جاری انجام دادیم، برای تامین بخشی از نیازمندی‌های کادر اداری و قضایی در ابتدای سال ۱۴٠۲ یعنی اردیبهشت تا مهر ۱۴٠۲ اقدام کنیم.
وی افزود: همچنین در استان اصفهان مسائل و مشکلاتی از لحاظ داخل شهر بودن زندان‌ها وجود دارد که تلاش خواهیم کرد اقداماتی را در راستای جابجایی آن‌ها انجام دهیم.
اژه ای اظهار داشت: این چنین به نظر می‌رسد که استان اصفهان از مراکز برخوردار کشور است، اما آن گونه که شایسته مردم اصفهان است، هنوز نتوانسته‌ایم به این مردم متدین و انقلابی و شهیدپرور خدمت کنیم.
وی با اشاره به اعزام هیأت‌های قضایی به شهرستا‌ن‌ها و مناطق مختلف استان اصفهان و دیدار‌های مردمی چهره‌به‌چهره و بدون واسطه مقامات قضایی، افزود: در جریان سفر امروز، تلاش خواهیم کرد در راستای رفع آن مقدار از مسائل و مشکلات استان اصفهان که مستقیما مربوط به قوه قضاییه می‌شود، گام برداریم و‌سایر مسائل و مشکلات این استان را نیز به قوای دیگر منتقل کرده و در تعامل با آن‌ها در جهت رفع این قبیل از مسائل و مشکلات اقدام کنیم.
محسنی اژه‌ای گفت: هیأت‌هایی به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند و خودم نیز تا آخر شب جلسات متعددی دارم تا مطالب مردم را از نزدیک بشنویم و آن مشکلاتی که مستقیما به قوه باز می‌گرد.

توسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *