شبکه های اجتماعی

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین افتتاحیه شبکه‌های انتخاباتی صدا و سیما، راه اندازی شبکه‌های انتخاباتی را فرصتی مناسب برای انعکاس و دیدگاه‌های مختلف سیاسی در شهرستان‌های استان اصفهان بیان کرد و گفت: این اقدام می‌تواند زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات شود.

مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان گفت: پخش آزمایشی ۱۵ شبکه تلویزیونی انتخاباتی استان اصفهان با پخش برنامه‌های ویژه هر حوزه انتخابیه آغاز و این شبکه‌ها پس از طی دوره آزمایشی از ابتدای اسفند (آغاز زمان رسمی تبلیغات انتخابی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی)، برنامه معرفی نامزد‌های هر حوزه انتخابیه را برعهده خواهند داشت.

یوسف افشار نیا با بیان اینکه فعالیت این کانال ۲۴ ساعته است، گفت: این کانال‌ها به گونه‌ای طراحی شده اند که در هر حوزه انتخابیه، مخاطبان گفت و گوی نامزد‌های متعلق به همین حوزه انتخابیه را مشاهده می‌کنند.

مدیر کل صداو سیمای استان اصفهان افزود: مطابق قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی و برای تحقق عدالت انتخاباتی و فرصت‌های برابر تبلیغاتی، سازمان صداوسیما، ثبت نام برای تبلیغات تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۵ دی آغاز شد.

افشار نیا گفت: در هر حوزه انتخابیه، تعداد دفعات پخش و باز پخش برنامه‌ها، به صورت برابر پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین در تلویزیون اینترنتی «تلوبیون» هم صفحه اختصاصی برای نامزد‌های انتخابات، پیش بینی شده که آنها می‌توانند تولید محتوای خودشان را بارگذاری کنند و یک ارتباط تعاملی مناسب با مخاطبان را در فضای مجازی داشته باشند که این هم ظرفیت جدیدی است که سازمان صدا و سیما برای تبلیغات انتخاباتی این دوره برنامه ریزی کرده است.

افشارنیا، آگاهی بیشتر مردم و معرفی نامزد‌ها را از اهداف راه اندازی این کانال‌های انتخاباتی بیان کرد و افزود: صدا و سیما از مراکز جهاد تبیین است و امیدوارم داوطلبان انتخابات مجلس از فرصتی که صدا و سیما در اختیار آنها قرار داده استفاده کنند.

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

توسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *