شبکه های اجتماعی

مسوول کمیته قضایی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: باتوجه به قرار گرفتن در ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و گرامیداشت لیالی پرفیض قدر، همه مجموعه‌های تفریحی شهرداری اصفهان، دوازدهم و سیزدهم فروردین تعطیل است.
روح الله ابوطالبی افزود: باغ گل‌ها، مجموعه‌های گردشگری و تفریحی ناژوان، رستوران زاگرس در کوه صفه و رستوران ناژلند در ناژوان روز‌های دوازدهم و سیزدهم فروردین تعطیل است و هیچ‌گونه خدمات‌دهی به شهروندان و مسافران نخواهدشد.
وی ادامه داد: مجموعه‌های تاریخی (موزه‌ها، کاخ‌ها، پایگاه‌ها و محوطه‌های تاریخی) تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ساعت بازدید در روزهای، یکشنبه (۱۲ فروردین)، و سه شنبه (۱۴ فروردین) تا ساعت ۱۷ فعال خواهد بود.
روح الله ابوطالبی افزود: همچنین در شهرستان‌ها هم مجموعه پیست اسکی فریدونشهر روز سیزدهم فروردین تعطیل است و فعالیتی نخواهد داشت ودر شهرستان بویین میاندشت امکان پذیرش گردشگر و مسافر در تفرجگاه‌ها و اماکن تاریخی این منطقه از جمله (سرچشمه افوس، منطقه پیلستانو و سرچشمه آغچه) در روز سیزدهم فروردین فراهم نیست.
وی گفت: در دهاقان مجموعه چشمه علی روستای همگین، مجموعه گردشگری بیشه دزج و منطقه گردشگری آستانه نیز در روز طبیعت تعطیل است.
بیش از چهار میلیون گردشگر از روز‌های پایانی اسفند تاکنون وارد استان اصفهان شده‌اند.

توسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *