شبکه های اجتماعی

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در مراسم تشییع سرلشگر شهید محمدرضا زاهدی در میدان بزرگمهر اصفهان گفت: ملت ایران روز گذشته به برکت عملیات بی نظیر طوفان الاقصی و برکت خون شهید زاهدی وهمرزمانش روز قدس بی نظیری را در تاریخ انقلاب وجهان خلق کردند تا آمریکا جنایتکار و صهیونیست ظالم و کودک کش بداند عمر این رژیم به سرآمده است و راه دوری تا نابودی این رژیم نیست.
سرلشکر باقری از اصفهان بعنوان دیار شهیدان بزرگ و شهیدان انقلاب ودفاع مقدس ومدافع حرم وسلامت وبه ویژه شهید بزگوار شهید قدس سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی یاد کرد و افزود: این شهید رشید اسلامی پس از ۴۳ سال مجاهدت شبانه روزی جان خود را فدای اسلام وانقلاب اسلامی و آزادی قدس شریف کرد.
وی گفت: امروز در کنار پیکر مطهر این شهید همچون شهدای دیگر بزرگ اصفهان خرازی، ردانی پور حبیب الهی همت کاظمی حجازی اقارب پرست و ده‌ها شهید فرمانده و ۲۴ هزار شهید گلگون کفن این استان بی نظیر کشور در میدان جهاد وشهادت گردهم آمدیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: در مراسم تشییع شهیدی گردآمده ایم که همرزم و یاور دائمی شهیدان سلیمانی، همدانی و همه شهدای بزرگ آزادی قدس شریف و مقابله با رژیم صهیونیستی بود.
سرلشگر باقری گفت: مروری بر زندگی ننگین رژیم صهوینیستی نشان دهنده دو دوره مشخص است دوره اول دوره اوج گیری ودوره بعد زوال اوست وصهیونیست‌ها وآزژانس بین الملل پس از ۵۰ سال کار وزمینه سازی با کشتار مبهم هولوکاست است.
وی گفت: قبله اول مسلمین را حکومتی جاعل با کمک‌های آمریکا واروپای ریاکار ایجاد کرد و این رژیم قدرت گرفت بطوریکه در مقابل نظام ارتش‌های عربی هر کدام بیش از شش روز دربرابرآن دوام نیاوردند.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: اگر انقلاب اسلامی نبود توطئه وطرح اسکتبار جهانی برای تغییر جهان اسلام با حضور صهیونیست‌های جنایتکار شکل می‌گرفت، اما دوره افول صهیونیست‌ها با انقلاب اسلامی آغاز شد.
سرلشگر باقری با بیان اینکه امام راحل (ره) یکی از راهبر‌های دائمی جمهوری اسلامی را مقابله با این تجاوز قرار دادند گفت: روز قدس را برای بیان احساسات خالصانه ملل مسلمان قرار دادند وفرموردند کافی است مسلمانان با یک سطل آب این رژیم را به مدیترانه بریززند و روال صهیونیست‌ها تغییر کرد.
وی گفت: در دوره رهبر انقلاب اسلامی با شکل گیری وتشکیل نیروی قدس سپاه پاسداران به امر رهبر بزرگوار و دوراندیش روال شکل گیری مقاومت اسلامی جان تازه‌ای پیدا کرد و جریان‌های غیراسلامی وکم توان به مرور به حاشیه رفتند و جریان‌های اصیل اسلامی همچون حزب الله لبنان و حماس در فلسطین به میدان آمدند و از ۳۰ سال پیش تاکون روز به روز براین قدرت افزوده شده است.
سرلشگر باقری افزود: طوفان الاقصی به عنوان عملیات تعیین کننده در ۱۵ مهرماه سال گذشته بخش کوچکی از این کوه یخ بزرگ را نمایان کرد؛ عملیاتی بی نظیر توسط حداکثر هزار نفر رزمنده که بیش از ۱۵ سال در محاصره کامل بودند به صهیوینست‌های دندان مسلح هجوم بردند و شکست ترمیم ناپذیر را به دشمن تحمیل کردند.
وی گفت: دشمنی که اساس وبنیادش برقدرت اطلاعاتی و تکیه برحمایت و پشتیبانی آمریکای جنایتکار واروپا بنا گذشته شده است؛ در این عملیات رزمندگان با حداقل تلفات، تلفات چشمگیری به دشمن وارد کردند وبه سرزمین بازگذشتند.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرزمین غزه را سرزمینی کوچکی با وسعت چهار کیلومتر بیان کرد وگفت: کشوری که مدت ۱۶ سال در محاصره باشد و بمباران شود؛ رهبران مقاومتش ترور شوند ودراین شرایط این رزمندگان باحفر تونل در زیر تونل‌ها صنعت دفاعی ایجادکردند و نیرو آموزش دادند و شجاعانه آن را به عمل آوردند و چنین بلایی را سرصهیونیست آوردند ورژیمی که در باتلاق فرو رفته و امکان ادامه جنایت ندارد.

توسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *