شبکه های اجتماعی

جلسه ی شورای اداری شهرستان در هفته ی دولت ، به ریاست مهندس حسینی فرماندار وبا حضور امام جمعه ی محترم شهرستان مبارکه ،اعضای شورای تامین واعضای شورای اداری در محل فرمانداری برگزار شد.

 

امام جمعه ی شهرستان مبارکه در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت رحلت عالم ربانی ، آیت الله ناصری (رحمه الله علیه) گفت : این استاد برجسته ی اخلاق ، عمر پربرکت خود را در حوزه ی علمیه ، صرف تبیین معارف دینی و سیره ائمه معصومین علیهم‌السلام کرده بودند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی موسوی در ادامه با اشاره فرارسیدن هفته ی دولت افزود : خدمت کردن به مردم توفیق عظیمی است که خداوند به شما مسئولان عنایت کرده است و باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرده و به مشکلات مردم رسیدگی کنید.

فرماندار نیز در این جلسه ضمن عرض تسلیت درگذشت استاد برجسته ی اخلاق و معرفت، آیت الله ناصری (رحمه الله علیه ) گفت : خدمات ارزنده این معلم و مدرس اخلاق  والا مقام بر هیچکس پوشیده نیست و ایشان برای همیشه در اذهان مردم باقی خواهند ماند.

مهندس علیرضا حسینی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان رجایی و باهنر و هفته ی دولت افزود : هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات و دستاوردهای دولت به نحو مطلوب تری در جامعه انعکاس یابد و تشریح آنها در حوزه‌های مختلف، اقدامی ارزشمند بوده و موجب امید آفرینی و نشاط در جامعه می شود.

وی همچنین خطاب به مسئولان شهرستان تاکید کرد : دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در حوزه فعالیت خود آنچه انجام داده‌اند را به شیوه‌های مناسب برای افکار عمومی اعلام کنند.

فرماندار در ادامه گفت : از آغاز هفته ی دولت تاکنون ، 6 پروژه در حوزه های کشاورزی و راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتباری بالغ بر 282 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

توسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *